E-COMMERCE MARKETING
ראשי » E-commerce Marketing
שיווק אתרי איקומרס
עם מעל ל-10 שנים בניהול פעילות אי קומרס ענפה, יש לנו באטומי את מגוון הכלים הדיגיטליים והיכולות לנהל ולשפר פעילות מסחר אלקטרוני. אי קומרס מצריך שילוב של יכולות על מנת למקסם את הפוטנציאל של כל מבקר ורוכש.
ה X פקטור של ניהול מדיה באיקומרס נמצא בניהול נכון ומקצועי של ה FEED. זה מתחיל בהגדרה נכונה של המוצרים והקטגורית וממשיך לאופטימיזציה מדויקת ואוטומטית של הקמפיינים מבוססי הפיד, בניית היררכיה נכונה של מבנה החשבון ובדיקה בזמן אמת של הביצועים של כל מוצר ומוצר.
בצד השני של המטבע, נמצא ניהול הדאטה ואוטומציה. עלות גיוס לקוח הולכת ונהיית יקרה יותר, לכן כל גוף איקומרס צריך להפנים שללא ניהול הדוק של רשימות התפוצה/ מועדון הלקוחות הוא לעולם יהיה תלוי במערכות הפרסום על מנת להצמיח את העסק.
בניהול נכון של הדאטה ותוך כדי שימוש בכלים הטכנולוגיים הנדרשים, אפשר למקסם את הפוטנציאל הטמון בדאטה ולהגדיל משמעותית את ההכנסה ללקוח וכל זה בצורה אוטומטית ובמינימום משאבים של כוח אדם.
ALL THE TOOLS FOR
E-COMMERCE SUCCESS
GOOD RESULTS
עם מעל ל-10 שנים בניהול פעילות אי קומרס ענפה, יש לנו באטומי את מגוון הכלים והיכולות לנהל ולשפר פעילות מסחר אלקטרוני. החל מתכנר ומוצר.
אלקטרוני. החל מתכנר ומוצר.
אלקטרוני. החל מתכנר ומוצר.
אלקטרוני. החל מתכנר ומוצר.
READ MORE ON OUR BLOG
מנהלי שיווק - הכירו את פתרון ניהול הדאטה שיעזור לכם למכור יותר גם באתר האינטרנט וגם בחנויות הפיזיות!
ריכזנו עבורכם 8 טיפים משמעותיים לשימוש בMA באתר הסחר שלכם, להגדלה משמעותית של שיעורי ההמרה והרווחיות , וכן הקטנת כמות נטישות. כך תהיו גורם משמעותי בתחום המסחר האלקטרוני