דיפ פייק – לראות ולא להאמין
בטח כבר נתקלתם במונח דיפ פייק בחודשים האחרונים, המושג הזה שעושה הרבה גלים בעולם הדיגיטל וגורם לנו לפקפק בכל מה שאנחנו רואים באינטרנט ולשאול את עצמנו, האם מה שצפיתי בו הוא בכלל אמיתי.
בטח כבר נתקלתם במונח דיפ פייק בחודשים האחרונים, המושג הזה שעושה הרבה גלים בעולם הדיגיטל וגורם לנו לפקפק בכל מה שאנחנו רואים באינטרנט ולשאול את עצמנו, האם מה שצפיתי בו הוא בכלל אמיתי.
כולם מדברים על פלטפורמת נתוני הלקוח CDP ככלי לעיצוב אסטרטגיה שיווקית, זיהוי קהלי יעד מפולחים
ויצירת מסעות פרסום מותאמים אישית, אך מהם היתרונות האדירים שלה על פני מערכת ה-CRM שלכם? מומחי atomi עושים לכם סדר בדברים.
דמיינו לכם אם בלחיצת כפתור הייתם יכולים לדעת אילו מודעות המתחרים שלכם מפעילים ברגע הנתון בפייסבוק? אחחח חלום רטוב…
ריכזנו עבורכם 8 טיפים משמעותיים לשימוש בMA באתר הסחר שלכם, להגדלה משמעותית של שיעורי ההמרה והרווחיות , וכן הקטנת כמות נטישות. כך תהיו גורם משמעותי בתחום המסחר האלקטרוני
המאמץ המכירתי המושקע בפניות של לקוחות פוטנציאליים עם כוונת קנייה אמיתית, זהה לרמת ההשקעה בפניות שאינן איכותיות. כך תבחינו בין פניות ראויות לטיפוח לכל השאר…
מהי הדרך להכיר את הצרכנים שלנו ללא מפגש פנים מול פנים בעזרת "שפת גוף דיגיטלית"? וכיצד ההיכרות יכולה לשפר את חווית הלקוח ולהגדיל את מחזור המכירות?