השינוי המשמעותי ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי הנוכחי הוא החלת חוקי הפרטיות והגנת המידע על הגולשים. התקנות החדשות מעמידות את המשווקים בצומת משמעותי מאד מבחינת אפשרויות הפנייה ללקוחות.
מנגד, הדואופול של גוגל ופייסבוק מתחזק, מעלה מחירים וכמובן לא מאפשר למפרסם גישה ישירה לדאטה של קהל היעד.
אחת מהדרכים היעילות להתמודד עם המצב החדש הזה היא להפנות משאבים לאיסוף ושימוש בדאטה של לקוחות חדשים וקיימים מאושרי דיוור שניתן להגיע אליהם בצורה ישירה על ידי שימוש באמצעי מדיה פרסונליים כמו סמסים, וואטסאפ, מייל ועוד.
מרקטינג אוטומיישין הוא שם כולל למגוון גדול מאד של מערכות מורכבות ומתקדמות המאפשרות לנשות ואנשי השיווק לנהל את מאגר הדאטה של הארגון שלהם ולבנות מסעות לקוח לתהליכי מכירה, שירות או שימור לקוחות.
אנחנו מזמינים אותך להאזין לפרק של שיווק On the go, הפודקאסט מבית מנהלי שיווק מצייצים שבו אריאל בורטניק, מנכ”ל ומייסד Personal-X מתראיין ומסביר על הפתרון שלנו לצורכי הדאטה של הארגון שלך: מקום אחד שבו אפשר ואסטרטגיה, צוות טכני ומומחי אוטומציה לצד מערכת מתקדמת עם אפשרויות התממשקות רחבות