גוגל מציגה את התוסף החדש והמהפכני שיעזור לכם להגדיל סוף סוף את ההמרות וקבלת הלידים דרך קמפיין המובייל שלכם
כל מי שמנהל קמפיינים במובייל יודע שאחוז ההמרות במובייל נמוך משמעותית מזה של הדסקטופ. המסכים קטנים, החיבורים איטיים והקשב של הלקוחות כמעט ואינו קיים. אבל מחקרים מראים שהבעיה העיקרית היא מילוי טפסים.
בעבר גוגל חיפשה פתרונות יצירתיים לעקוף את בעיית ההמרה של המשתמשים, תוך כדי שהיא מאפשרת להם לבצע המרה ללא הצורך בשימוש באתר המובייל. דרך אחת הייתה לאפשר למשתמשים להתקשר ישירות לבית העסק דרך שלוחות טלפוניות ומודעות שאפשר להתקשר רק דרכן ואפילו לקנות ישירות בתוצאות החיפוש דרך יישום Purchases On Google.
לאחרונה גוגל הכריזה על Lead Form Extension תוסף חדש למודעות שמתוכנן לעזור למשתמשי המובייל ולספק להם את כל המידע ללא הצורך לעזוב את תוצאות החיפוש וע"י כך להגדיל את אחוז ההמרה.
מה זה בדיוק Lead Form Extension?
תוסף זה מאפשר למשתמשים להכניס את פרטי ההתקשרות ישירות על המודעות בתוצאות החיפוש. התוסף מיתר את הצורך לבקר באתר המובייל לצורך ההמרה. כל מי שנתקל במודעה וגם מחובר לחשבון הגוגל שלו, יגיע לטופס של גוגל שבו הפרטים שלו כבר מופיעים כך שהוא במרחק קליק אחד מהמרה.
התוסף של גוגל בולט בתוצאות החיפוש במובייל, הופך את המודעות לגדולות יותר ועוזר למשתמשים לבצע המרה באופן מהיר וקל יותר. כמו בכל תוספי המודעות, תשלמו רק כאשר המשתמשים יקליקו על הטופס.
עמוד הודעת שליחה
לאחר מילוי הטופס, הגולש מקבל הודעת שליחה. זהו המסר שיקבל כל מי ששלח את הטופס לאחר מילוי הפרטים.
Lead Form Extension הנו אופציה מעולה וחדשה אבל גם לו יש מספר מגבלות:
- הטפסים יופיע רק בטאבלטים ובטלפונים סלולאריים
- אין אפשרות ליצור את הטפסים האלו דרך החשבון או דרך קבוצת מודעות, אלא אך ורק בשלב יצירת קמפיין.
- תעשיות בעלות רגישות וסודיות גבוהה (דוגמת גופים רפואיים) לא יוכלו לאסוף מידע אישי מתוך טפסי הלידים.
- השימוש במידע האישי לצורך איסוף לידים מהתוסף מחויב לעמוד בתנאי הפרטיות המחמירים של גוגל והחוקים המקומיים.
תוסף טופסי הלידים החדש מציע פתרון חדש ומהפכני שיעזור להמיר יותר חיפושי מובייל.
וודאו שאתם מוסיפים אותו לחשבון שלכם ומתאימים את הצעות המכר במובייל כדי להפיק את המיטב מתוסף זה.