מרקטינג אוטומיישן וניהול דאטה הם כלי עבודה אפקטיביים שהכרחיים לתמהיל השיווק, אבל הם גם מייצרים אתגרים לא פשוטים לארגון:
- ניהול מספר רב של מערכות טכנולוגיות פנים וחוץ ארגוניות על ידי צוותים פנימיים או צוותי מיקור חוץ.
- אינטגרציה בין מערכות פרסום ודיוור ( SMS, אנליטיקס, מערכת לשליחת מיילים, CRM )
- אסטרטגיה ובניה של מסעות לקוח, כתיבת התוכן ועימוד האלמנטים במערכת.
כדי להתגבר על האתגרים האלה, אנחנו מציעים פתרון כולל במקום אחד:
- תכנון וניהול שוטף של דאטה ומסעות הלקוח: אפיון ויישום של תהליכי מרקטינג אוטומיישן וניהול מסעות לקוח משולבים ובהתאמה אישית מא'-ועד ת'.
החל מאפיון מקורות הדאטה, ליווי בתהליך התממשקות, בניה של המסרים, עיצוב והתאמה לשפת המותג, הוצאה לפועל של מסעות הלקוח,
זיהוי זליגות בפאנל ובקרת ביצועים והתייעלות בהתאם ליעדים העסקיים שהוגדרו מראש. - מרקטינג אוטומיישן בעזרת קוד פתוח: טכנולוגיית הקוד פתוח מאפשרת לחברה לספק פיצ'רים מתקדמים בעלויות תחרותיות,
לפעול בזריזות וגמישות וגם לפתח פתרונות Tailor Made ייחודיים לצורכי הלקוח, בהתאם לצורך.