עולם ללא קוקיז (עוגיות) – כיצד הוא משפיע על הקמפיינים הדיגיטליים שלנו?
בקצרה – מתחילת האינטרנט, מפרסמים השתמשו בעוגיות ( קוקיז ) בכדי למדוד ולטרגט גולשים. מתוך שמירה על פרטיות גולשים, איסוף עוגיות עבור משתמשים יוצא משימוש. חברות שלא יתאימו את עצמן לעידן החדש יסבלו מקמפיינים לא יעילים ולבסוף לא יצליחו לאסוף מידע על גולשים למטרות פרסום. אם אתם מפרסמים בגוגל, פייסבוק או בכל מדיה דיגיטלית …
עולם ללא קוקיז (עוגיות) – כיצד הוא משפיע על הקמפיינים הדיגיטליים שלנו? לקריאה »