DIGITAL MARKETING AGENCY

מהו משרד פרסום דיגיטלי

משרד פרסום דיגיטלי הינו סוכנות של מומחי שיווק המקדמים מותגים, מוצרים ושירותים באמצעות מגוון ערוצים דיגיטליים כגון: אתרים, אפליקציות, מנועי חיפוש, דוא"ל וערוצי סושיאל. משרד הפרסום משתמש באסטרטגיות כגון SEO, קמפיינים ממומנים, תוכן שיווקי וניתוחי דאטה להגדלת החשיפה למותג, משיכת טראפיק איכותי לאתרי החברה ואיסוף לידים ומכירות.

במשרד הפרסום הלקוח עומד בליבת העשייה. תהליך הפרסום מתחיל תמיד בהבנה מעמיקה של פעילות החברה, יעדיה העסקיים, קהל לקוחותיה ולמידת המתחרים. מתוך הידע והמחקר, נבנית סביבת שיווק דיגיטלית המותאמת למאפיינים הייחודיים של המותג, צרכי החברה ותקציביה.

סביבת השיווק מורכבת מפלטפורמות לרכישת לידים ולקוחות (גוגל חיפוש, פייסבוק, SEO), מערכות ליצירת חשיפה מתמשכת למותג הידועות כ- ALWAYS ON (Outbrain, YouTube, Taboola, ADSENSE) ומערכות לניהול הדאטה המזוהה בארגון  (ActiveTrail, Smoov, Hubspot). כאשר כל המערכות פועלות בסנכרון נוצרת חשיפה אפקטיבית ועקבית של המותג ללקוחות החברה.

כיום, עולם השיווק הדיגיטלי מציע מגוון נרחב של שירותים. אך כדי להוציא את התפוקה המקסימלית מהכלים השונים תוך שימוש חכם בתקציבים, יש צורך במשרד פרסום דיגיטלי המתמחה בשיווק רב-ערוצי כמו אטומי. אנו לא רק מנהלים את הפרסום הדיגיטלי. אנו מוודאים שכל חלקיו עובדים בסנכרון ובאפקטיביות למטרות צמיחה במכירות, הגדלת החשיפה למותג והשגת היעדים השיווקיים שנקבעו.

sales-funnel

המשפך השיווקי של אטומי (Marketing funnel)

כדי שעבודת השיווק והפרסום תתבצע באופן האפקטיבי ביותר, נדרש תהליך עבודה מסודר שבו הגולש נחשף לראשונה למותג ויוצא ממנו כלקוח חוזר.

התהליך (או המשפך) מורכב מ-4 שלבים (מודעות, בחינה, המרה ושימור) וכל שלב מערב טכנולוגיות, שיטות ודרכי פעולה משלו. מנהלי הלקוח באטומי מתאימים אסטרטגיה מיוחדת ומותאמת לצרכים שלכם,  לכל שלב ושלב בתהליך.

אין סיבה להתפשר
השאירו פרטים ועשו את הצעד הראשון לשינוי

AWARENESS - בניית החיבור הראשוני

בעידן הדיגיטלי ישנה כמות אינסופית של קמפיינים, פרסומות ותוכן המתחרים כולם על הצרכן. תשומת הלב של הגולש הולכת ומתקצרת ולכן, עלינו ליצור מסרים ברורים, אטרקטיביים ורלוונטיים כדי לתפוס את העין והקשב של קהל לקוחותינו.

בשלב ה- AWARENESS (מודעות) הלקוחות מכירים ומתקשרים עם המותג שלנו
בפעם הראשונה וזו ההזדמנות שלנו ליצירת רושם ראשוני חזק וחיובי (You only get one chance to make a first impression). 

נתחיל בבניית המסר שיותיר רושם חזק אצל הגולש ויעודד אותו להתקדם במשפך השיווקי. המסר ייבנה כחלק מאסטרטגיית המותג ויתבסס על:

  • זיהוי קהל היעד וצרכיו
  • הפתרונות והמענה על הצרכים שהמותג מספק
  • ניסוח ישיר ואפקטיבי
  • עיצוב אטרקטיבי המתחבר אל המסר
  • הנעה לפעולה (השארת ליד או רכישה)

CONSIDERATION - יצירת עניין ובניית אמון

שלב ה-CONSIDERATION הוא נקודה קריטית במסע הגולשים שבו הם מבצעים מחקר, בוחנים את מה שיש לנו להציע אל מול המתחרים ומחליטים האם לתת לחברה שלנו הזדמנות. 

למשימת השכנוע נקראים הנכסים הדיגיטליים של המותג (אתרים, עמודי נחיתה ואפליקציות). בין אם מדובר בתכני בלוג, עמודי מוצר, שאלונים, מחשבונים או מידע על החברה – מטרתם היא אחת: לספק מידע איכותי המבסס אמינות, מומחיות ומקצוענות, כך שהגולשים ייצאו עם מסקנה אחת – המותג שלנו עונה על הצורך שלהם! את חוויית התוכן משלימה חוויית המשתמש ולכן חשוב להקפיד על אתרים מהירים, מעוצבים ואטרקטיביים המעודדים לקוחות לבצע פעולות באתר. 

שלב ה-CONSIDERATION הוא המשך של החשיפה למותג ולכן  המסרים, התכנים והעיצובים בנכסים הדיגיטליים יהיו תואמים לקמפיינים. המשכיות זו מחזקת את נוכחות המותג בראשי הצרכנים. לבסוף, נשלים את השלב הזה עם קמפיין REMARKETING המציג באנרים וסרטונים מותאמים אישית לקהלים שהשגנו, במטרה להחזיר אותם להשלמת פעולת ההמרה.

CONVERSION - הפיכת התעניינות לפעולה

בשיווק הדיגיטלי אנו משקיעים זמן וכסף בפרסום, כתיבת תוכן ובניית נכסים דיגיטליים מצליחים. אך כל אלו הם אמצעים הקיימים למען מטרה אחת – ההמרה (לידים, הצטרפות דיגיטלית או רכישות איקומרס). בשלב הקריטי הזה נרצה לקטוף את פירות ההשקעה בפרסום. אך ישנן מספר נקודות חשובות לטיפול כך שנמקסם את כמות ההמרות ונשפר את החזר ההשקעה. 

שיפור יחס ההמרה או Conversion Rate Optimization (CRO), מתמקד בהעלאת אחוז הגולשים המבצעים את הפעולות המסחריות שבאתר. באמצעות ניתוח התנהגות גולשים ושיפור חוויית המשתמש ותהליכי ההצטרפות והרכישה באתר, צוות האנליטיקס באטומי מגדיל באופן משמעותי את שיעור ההמרה בנכסים הדיגיטליים של הלקוח. התהליך כולל (בין היתר):

  • אופטימיזציה לטפסי לידים (קופי, טכנולוגיה, קיצור שדות, עיצוב)
  • שיפור תהליך ההוספה לעגלה ורכישה באתרי ECOMMERCE
  • ניתוח, תיקון ושיפור תהליכי הצטרפות דיגיטלית
  • הקמה ואפיון טפסי פופאפ
  • A/B Testing – בדיקת גרסאות והשפעתן על אחוז ההמרה
  • ניתוחי Google Analytics להבנת התנהגות גולשים וניתוחי קהלים לשיפור חוויית המשתמש באתר וביצועי קמפיינים
  • ניתוח מפות חום והקלטות גולשים להבנה מעמיקה לאופן שבו הגולשים מתקשרים עם הנכסים הדיגיטליים שלנו

RETENTION - שימור לקוחות והפיכתם לשגרירי המותג

נחשפנו ללקוחה, הבאנו אותה לאתר והיא ביצעה את הפעולה שרצינו (לדוג', השארת ליד). כביכול, המשימה הושלמה! אך רגע, לא הגענו לסוף. כדי להגיע להחזר השקעה אמיתי, כדי לייצר הכנסות לאורך זמן באופן שמשנה משמעותית את הביצועים העסקיים של החברה, יש לשמר את הלקוחות החדשים, לטפח את נאמנותם ולהפוך אותם לשגרירים של המותג.

כמה עובדות מעניינות:

  •  רכישת לקוח חדש עולה לחברות פי 5-7 יותר משמירה על לקוח קיים (Harvard Business Review)
  • שיפור שימור הלקוחות ב-5% בלבד יכול להעלות את רווחי החברה ב-25% עד 95% (Bain&Company)
  • 80% מהכנסות החברה העתידיות יגיעו מ-20% מהלקוחות הקיימים שלכם (Gartner Group)

 

איך עושים זאת? בשתי מילים – Data Marketing. בשימוש בתהליכי אוטומציה טכנולוגיים (Marketing Automation) אנו אוספים את המשאב היקר ביותר שברשותנו, המידע המזוהה של הלקוחות, ומשתמשים בו לפיתוח קשרי לקוח עמוקים, טיפוח לידים, בניית נאמנות למותג ושימור לקוחות.

צוות PERSONAL X באטומי מתמחה בשיווק אוטומטי ויבנה עבורכם מסעות לקוח מתקדמים בערוצי המדיה השונים. התוצר המתקבל הוא תקשורת מותאמת אישית מול הלקוח, באופן עקבי ומתוזמן, שתגרום לו או לה להתעדכן לגבי המוצרים או השירותים החדשים ביותר, להירשם ולבצע עסקאות חדשות ולפתח קשר עמוק יותר עם המותג שלנו.

מנהלי הלקוח - הפרטנר האסטרטגי שמחבר את התהליך

בליבו של כל קמפיין שיווק דיגיטלי מוצלח עומד מנהלי הלקוח, המוח האסטרטגי מאחורי המשפך השיווקי.
הם אחראים לכך שכל שלב בקמפיין, מהאפיון הראשוני ועד להמרה, יותאם לצרכיו הייחודיים של הלקוח.

מנהל הלקוח הוא שגריר המותג שלך בסוכנות השיווק הדיגיטלית.
יש לו, או לה, את ההבנה העמוקה ביותר לגבי היעדים, המתחרים, השוק והאתגרים העומדים בפני החברה.

מנהלי הלקוח אחראים, בין היתר, על:

  • יצירת אסטרטגיית שיווק דיגיטלי
  • בנייה ואישור תקציבים
  • פיתוח עמודי נחיתה ונכסים דיגיטליים אחרים
  • בריף ואפיון לקמפיינים
  • פיתוח קופי, מסרים וגרפיקות
  • בחירה והמלצה על ערוצי המדיה הרלוונטיים
  • ניתוח ביצועים ודיווח ללקוח

מנהלי הלקוח לא רק מנהלים תהליכים – הם הפטרנרים הדיגיטליים שלכם.
הם מחברים ביחד את כל חלקי הפאזל שהוא השיווק הדיגיטלי, מ-SEO לפרסום, מסושיאל ועד לתוכן ממומן, ומוודאים שכל אלמנט פועל בהתאם
לאסטרטגיה וליעדי הלקוח. הניסיון שלהם בשילוב עם גישה פרו-אקטיבית הוא הגורם המרכזי להצלחת הקמפיינים לאורך כל שלבי המשפך.

מנהלי הלקוח - הפרטנר האסטרטגי שמחבר את התהליך

מי הדמות שדואגת שכל זה יקרה?

בליבו של כל קמפיין שיווק דיגיטלי מוצלח עומד מנהלי הלקוח, המוח האסטרטגי מאחורי המשפך השיווקי. הם אחראים לכך שכל שלב בקמפיין, מהאפיון הראשוני ועד להמרה, יותאם לצרכיו הייחודיים של הלקוח.

מנהל הלקוח הוא שגריר המותג שלך בסוכנות השיווק הדיגיטלית. יש לו, או לה, את ההבנה העמוקה ביותר לגבי היעדים, המתחרים, השוק והאתגרים העומדים בפני החברה.

מנהלי הלקוח אחראים, בין היתר, על:

  • יצירת אסטרטגיית שיווק דיגיטלי
  • בנייה ואישור תקציבים
  • פיתוח עמודי נחיתה ונכסים דיגיטליים אחרים
  • בריף ואפיון לקמפיינים
  • פיתוח קופי, מסרים וגרפיקות
  • בחירה והמלצה על ערוצי המדיה הרלוונטיים
  • ניתוח ביצועים ודיווח ללקוח

 

מנהלי הלקוח לא רק מנהלים תהליכים – הם הפטרנרים הדיגיטליים שלכם.
הם מחברים ביחד את כל חלקי הפאזל שהוא השיווק הדיגיטלי, מ-SEO לפרסום, מסושיאל ועד לתוכן ממומן, ומוודאים שכל אלמנט פועל בהתאם לאסטרטגיה
וליעדי הלקוח. הניסיון שלהם בשילוב עם גישה פרו-אקטיבית הוא הגורם המרכזי להצלחת הקמפיינים לאורך כל שלבי המשפך.

אין סיבה להתפשר
השאירו פרטים בטופס למטה ועשו את הצעד הראשון לשינוי

GOOD RESULTS

מנהלי הלקוח - המוח האסטרטגי שמחבר את התהליך


מנהלי הלקוח – המוח האסטרטגי שמחבר את התהליך

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

עם מעל ל-10 שנים בניהול פעילות אי קומרס ענפה, יש לנו באטומי את מגוון הכלים והיכולות לנהל ולשפר פעילות מסחר אלקטרוני. החל מתכנר ומוצר.

% 0 +

 אלקטרוני. החל מתכנר ומוצר.

לוגו ALMA
% 0 +

 אלקטרוני. החל מתכנר ומוצר.

לוגו ALMA
% 0 +

 אלקטרוני. החל מתכנר ומוצר.

לוגו ALMA

READ MORE ON OUR BLOG

המאמר הזה יעסוק בחוויית המשתמש (User Experience) באתרי אינטרנט.לפני שנצלול לנושא, נתחיל בהסבר קצר של

Web Core Vitals הם סט מדדים חדש שפורסם ע"י גוגל במטרה לכמת ביצועי האתרים מבחינת

לפני 20 שנה בדיוק הושק רשמית מנוע החיפוש של גוגל - אבן דרך במהפכה הדיגיטלית שהשפיעה על אינספור רבדים בחיים שלנו. בנושא הפרסום והשיווק, גוגל הביאה לעולם, לצד מנוע החיפוש, גם מקצוע חדש - קידום אתרים אורגני בגוגל.