בעולם השיווק הדיגיטלי, חברות חייבות להשתמש בטכנולוגיות הקיימות בשוק בכדי להתמודד עם התחרות, להגדיל את החשיפה ולשמור על הקשר העסקי בינן לבין לקוחותיהן. אחד מהכלים החזקים בשיווק הדיגיטלי הוא מערכת דיוור לעסקים, מערכת המשלבת שיווק ואוטומציה של נתונים (DATA MARKETING). מערכת דיוור איכותית, בעלת הפיצ'רים והיכולות הנדרשים לשיווק המודרני, יכולה לשנות מקצה לקצה את האופן שבו עסקים מחזקים ומשמרים את קשרי הלקוחות, מניעים מכירות ומשיגים דאטה חשוב על לקוחותיהם. באמצעות השילוב של אוטומציות בשיווק עם אסטרטגיות מבוססות נתונים, חברות ממנפות את מערכות הדיוור הקיימות שלהן להשגת תוצאות משמעותיות במאמצי השיווק הדיגיטלי, שלעיתים קרובות עולות על ערוצי השיווק המסורתיים (קידום אורגני, פרסום, סושיאל וכו'). טכנולוגיה זו לא רק מקלה על התקשורת עם קהל הלקוחות אלא גם משפרת ביצועים באמצעות חוויה מותאמת אישית.
מהי מערכת דיוור לעסקים?
מערכת דיוור לעסקים היא פלטפורמה המאפשרת לחברות לשלוח מיילים מטורגטים ותקשורת דיגיטלית ללקוחותיהן וללידים פוטנציאליים. מערכת זו כוללת אפשרויות מתקדמות ומותאמות אישית כגון יצירה, שליחה ומעקב אחר קמפיינים של אימייל, וכלים מיוחדים לבניית קהלים ויצירת תוכן מותאם אישית. מעיצוב והפקת חומרים ועד לדיוור, מיון ושילוח, מערכות הדיוור מספקות תהליך חלק, נוח ובעיקר מנוהל. מלבד שליחת מיילים, מערכת הדיוור משלבת אלמנטים דיגיטליים ומאפשרת אינטרקציות מותאמות אישית ומעקב אחר מעורבות הלקוחות (ENGAGEMENT).
מה חשוב לבדוק כאשר בוחרים במערכת דיוור לעסקים?
- ניהול מאגר נתונים – אינטגרציה עם מאגרי הלקוחות בארגון באופן המאפשר מיון ובניית קהלים נוחה ומדויקת
- חווית משתמש עשירה וסגמנטציית קהלים – דיוור מותאם אישית יוצר חיבור מוחשי עם הלקוחות ומחזק מערכות יחסים
- שיעורי תגובה מוגברים – דיוור מטורגט המתבסס על נתוני לקוח יכול לשפר משמעותית שיעורי תגובה ושיעורי המרה
- תובנות מבוססות דאטה – מעקב וניתוח קמפיינים מספק נתונים לשיפור ואופטימיזציות של קמפיינים עתידיים
- תהליכי עבודה אוטומטיים – יכולות אוטומציה חזקות ליצירת תהליכי עבודה מורכבים המתבססים על פעולות ומסעות לקוח
- יכולות אינטגרציה – מערכת המתחברת בקלות למערכות ה-CRM הקיימות בארגונים, מערכות איקומרס ועוד
- יעילות תקציבית – מערכות דיוור לעסקים מחזקות את התוצאות העסקיות אל מול הלקוחות הקיימים וחוסכות בעלויות הקשורות לרכישת לקוחות חדשים
הטמעת מערכת דיוור לעסקים
בכדי להפיק את המיטב ממערכת הדיוור, על עסקים לתכנן, לבצע ולעבוד לפי העקרונות הבאים-
- הגדרת יעדים ברורים – קביעת יעדים ספציפיים לכל קמפיין דיוור, בין אם מדובר במכירות, חשיפה למותג או טיפוח לידים
- יצירת תוכן איכותי – כתיבת תוכן היוצר מעורבות, רלוונטי ומספק ערך מוסף לקהל היעד שלכם
- בדיקות ואופטימיזציה – בדיקה ו-QA לכל האלמנטים שבדיוור כגון כותרות, תוכן, קהלים, זמני שליחה ועוד, וביצוע אופטימיזציות בהתאם
- תכנון ושליחת קמפיינים בהתאם לרגולציות הקשורות לדיוור ודואר זבל
לסיכום
מערכת דיוור לעסקים המנוהלת ומוטמעת היטב היא נכס משמעותי לעסקים המעוניינים לשפר את מעורבות הלקוח, להגדיל מכירות ולנצח את המתחרים. השילוב של השיווק האוטומטי עם תהליכי קבלת החלטות מבוססות נתונים, מאפשר לחברות ליצור דיוורים אפקטיביים ומותאמים אישית המספקים תוצאות מוחשיות.
פה נכנסת לתמונה חברת PERSONAL X מבית אטומי. אנו יודעים להפיק תוצאות עסקיות מעולות מהנתונים שיש לכם בארגון, על ידי תכנון ובנייה של תהליכים אוטומטיים ופרסונליים לשיווק, מכירה ושימור לקוחות. אנחנו צוות אחד שנותן לכם את כל הפתרונות – אסטרטגיה, תוכן ואנליזה אשר יקימו עבורכם מהלך MARKETING AUTOMATION מלא בארגון בשימוש הטכנולוגיות המובילות בתחום. השאירו פרטים בטופס למטה לפגישת ייעוץ והדגמה.