פרסום ממומן במשרד פרסום דיגיטלי
Media management

Media management

להגיע לקהל זה דבר אחד. להגיע לקהל ממוקד, בזמן מדויק ועם ההצעה הכי רלוונטית עבורו – זה כבר עניין למקצוענים. כבעלי עסקים, אתם יודעים שפרסום מקוון חיוני להגעה לקהל היעד שלכם ולצמיחת העסק שלכם. אבל עם כל כך הרבה פלטפורמות ואפשרויות שונות לבחירה, קשה לדעת מאיפה להתחיל. כאן אנחנו נכנסים לתמונה. אטומי היא משרד פרסום דיגיטלי המוביל ביצירת וניהול קמפיינים  ממומנים במדיה, ובראשם גוגל, פייסבוק וטיקטוק. יש לנו הבנה מעמיקה של כל פלטורמות הפרסום הפרוגרמטיות, ואנחנו יודעים כיצד להשתמש בהן כדי להביא אותכם ללידים איכותיים. 

מכיוון שיש כל כך הרבה דרכים להגיע ליעד הפרסום, רק תכנון נכון וחכם יביא אותנו ליעד במינימום זמן וכסף. לשם כך, אנחנו צריכים קודם כל להבין אותכם ואת –

  1. הצרכים שלכם
  2. האסטרטגיה השיווקית שלכם
  3. המוצרים ו/או השירותים שלכם
  4. והכי חשוב – את קהל הלקוחות שלכם

לשם כך אנו עוברים איתכם הלקוח תהליך מקיף הכולל תחקיר מעמיק הבוחן את הצרכים והרצונות שלכם. על בסיס המידע נבחר ביחד את הפלטפורמות והקמפיינים הנכונים (פרפורמנס, ALWAYS ON, תוכן ממומן ועוד) שיביאו אותכם לקהל היעד תוך ניצול מקסימלי ועמידה ביעדים של התקציב המאושר, בין אם מדובר בגוגל, פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, יוטיוב או כל פלפטורמה פרסומית אחרת.

מה תקבלו בעבודה עם אטומי-

1.     צוות ניהול לקוח וקמפיין משולב המלווה אותכם בכל שלבי הקמפיין, מהחלטה על תקציב ועד ניתוחי ביצועים

2.     מודעות יעילות ומשפיעות שמביאות לתוצאות

3.     קמפיינים מטורגטים בפייסבוק

4.     עמודי נחיתה מודרניים ואטרקטיביים המוכוונים לביצועים

5.     פעילות מבוססת תוצאות המשקפות ROI ברור

6.     כל מה שצריך בשביל לנהל פעילות קמפיינים מוצלחת שמחזירה את ההשקעה

7.     והכי חשוב – שקט נפשי בכך שניהול הקמפיינים שלכם הוא בידיים מקצועיות ומנוסות

 

אז אם יש לכם אתגרים בפרסום הממומן, אם אתם מתקשים להגיע לקהל היעד שלכם, אם אתם מנהלים את הקמפיינים שלכם בעצמכם וצריכים עזרה, אם אתם לא מרוצים מהתוצאות של הקמפיינים שלכם ומרגישים שאפשר להשיג יותר תמורת מה שאתם משלמים- כדאי שנכיר. מחלקת ניהול המדיה והקמפיינים שלנו כבר יותר מעשור קמפיינים ללקוחות המובילים במשק הישראלי מתחומי הביטוח, הפיננסיים, הרכב, הסלולאר ועוד. צרו איתנו קשר 

ניהול סושיאל מדיה

MORE THAN JUST LIKES

ניהול סושיאל מדיה – למה כדאי להשקיע ברשת החברתית?

עבודת סושיאל שוטפת נמצאת כיום בחוד החנית של ארגונים רבים המבינים את הפוטנציאל הטמון בניהול סושיאל מדיה נכון של נכסים דיגיטליים.
ניהול עמוד סושיאל הוא הרבה מעבר לפרסום פוסטים וקבלת לייקים מקהל היעד. הסושיאל הינו מקור מצוין לקבלת אינפורמציה ויצירת הזדמנויות מגוונות מקהל היעד. עבודת ניהול סושיאל מדיה חברתית יכולה לספק מענה על שאלות רבות: מה דעתו של קהל היעד על הארגון? האם המסרים שלנו מתקבלים נכון? כיצד ניתן לגייס עובדים מתאימים? כיצד ניתן למנף את הצלחותיו של הארגון לביסוס המוניטין שלו ולקבלת הזדמנויות עסקיות חדשות?
במציאות העכשוויות הרשתות החברתיות הן גם מקור מרכזי אליו מנקזים משברים תקשורתיים, לכן חשוב שניהול הנכסים יעשה בידי חברה מנוסה שמבינה כיצד מנווטים נכון בתוך העולם הדיגיטלי.

כשאנחנו מטפלים בניהול הסושיאל מדיה של מותג, שירות או עסק אנחנו שמים לנגד עיננו קריאטיב, התאמה לקהל היעד ואנליזה. כל פוסט נבחן בזכוכית מגדלת כדי לבדוק האם הוא מספק את הסחורה ועומד במדדים שלנו, האם יצר מעורבות, האם זה מה שקהל היעד רצה לראות, האם התוכן תומך / משלים / מסייע לפעילות ניהול הסושיאל מדיה חברתית. בעולם כל כך מהיר משתנה וזמני, יש רק דבר אחד קבוע, והוא ההכרח בניהול נכון ומקצועי של הפעילות במדיה החברתית לחצו כאן ליצירת קשר וקבלת הצעה
ניהול מדיה ורשתות חברתיות

MEDIA MANAGEMENT

ECOMMERCE MARKETING FOR ECOMMERCE SUCCESS

אייקון ניהול מדיה
ניהול מדיה
אייקון ניהול תנועה אורגנית
ניהול SEO
אייקון ניהול CRO
ניהול CRO
אייקון ניהול FEED
ניהול FEED
אייקון ניהול אנליטיקס
ניהול ANALYTICS
אייקון ניהול דאטה ואוטומציה
ניהול דאטה ואוטומציה

GOOD RESULTS

עם מעל ל-10 שנים בניהול פעילות אי קומרס ענפה, יש לנו באטומי את מגוון הכלים והיכולות לנהל ולשפר פעילות מסחר אלקטרוני. החל מתכנר ומוצר.

% 0 +

 אלקטרוני. החל מתכנר ומוצר.

לוגו ALMA
% 0 +

 אלקטרוני. החל מתכנר ומוצר.

לוגו ALMA
% 0 +

 אלקטרוני. החל מתכנר ומוצר.

לוגו ALMA

READ MORE ON OUR BLOG

מפרסמים ברשת הפרסום של גוגל? כדי למקסם את התוצאות שלכם, אתם חייבים להכיר את כל

דמיינו לכם אם בלחיצת כפתור הייתם יכולים לדעת אילו מודעות המתחרים שלכם מפעילים ברגע הנתון בפייסבוק? אחחח חלום רטוב…

המאמץ המכירתי המושקע בפניות של לקוחות פוטנציאליים עם כוונת קנייה אמיתית, זהה לרמת ההשקעה בפניות שאינן איכותיות. כך תבחינו בין פניות ראויות לטיפוח לכל השאר...